Buscar este blog

viernes, 18 de marzo de 2011

CÒCTEL: DAIKIRI de MADUIXES

Aquí teniu un còctel d'allò més bo, refrescant...i molt dolçet (bé, això depèn del gust de cadascú). Aquest còctel és interessant perquè no cal tenir coctelera, amb una batedora ho tenim solucionat!

Us deixo la recepta perquè la poseu en pràctica per quan arribi l'estiu, temps de mojitos, mojitos i algún que altre daikiri!!

Que vagi de gust, i com ja sabeu, bebeu amb responsabilitat!! ;)

Ingredients (per una copa):

- 4 maduixes madures

- 2 cullerades de postre de sucre blanc o morè

-30 ml de ron negre

-unes fulles de menta per triturar i decorar

- un parell de gels
Preparació:

1. Triturar en el vas de la batedora les maduixes, el sucre, el ron negre i unes quantes fulles de menta.

2. Quan tot estigui ben triturat, servir en una copa de còctel i decorar amb unes fulles de menta, i alguna maduixa, si és que te'n queda alguna (en el meu cas van desaparèixer i no vaig poder posar-ne cap per fer la foto)


A disfruta'l!!


Calories per copa: 150 calories!! Podeu substituir el postre per un daikiri i ja estaria compensat!!

7 comentarios:

  1. M'encanten aquests còctels tipus daiquiris i caipiroskes de maduixes!! No podia faltar a la convocatòria, jeje!! Moltes gràcies per participar... me'n demano un!!
    Petonets!
    Sandra

    ResponderEliminar
  2. em sembla genial aquest coctel!!! m'estic veient en una terraseta amb sol i aquest coctel de maduixes...el paradís!!!

    ResponderEliminar
  3. M'encanta! El trobo deliciós. I ara amb la caloreta venen molt de gust. Gràcies per participar!
    petonets!

    ResponderEliminar
  4. Per a mi, dues... txin-txin, a la teva salut ...!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  5. aix! llàstima que estigui a la feina, pq ara em beuria un.. jijijiji. Molts petonets (PD: auqests setmana també publicaré un còctel, jijijiji)

    ResponderEliminar
  6. Mmmmm!! n'és temporada! me n'has fet venir ganes!

    ResponderEliminar
  7. jajaja els còctels, quan arriba la caloreta, és la millor beguda del món. Jo, per això, sóc fan número 1 dels mojitos!! aquest còctel va a la salut de tots vosaltres!!! petonss !!

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!