Buscar este blog

domingo, 3 de abril de 2011

DONUTS CASOLANS


I aquí us deixo una recepta que em va sorprendre força, no només perquè m'esperava que fos més elaborada, sinó també perquè surten molt bons, semblants als donuts del forn de pa, amb aquell gust i consistència casolana.

Podreu trobar la recepta molt ben detallada aquí: http://www.elrincondemarimel.com/micocina/donuts-caseros.htm

Us deixo la foto que faig fer dels meus donuts i les calories de cada un d'ells.


Calories per donut: 180 aproximadament, així sí, sense greixos trans que ens perjudiquin la salut i sense conservants ni colorants, que tampoc li calen, perquè en menys d'un dia hauran desaparegut tots!!

QUE APROFITIN!!!! ;)

3 comentarios:

  1. Ostres, jo també em pensava que fer donuts a casa era molt complicat... t'han quedat perfectes i molt més saludables que els industrials ;)

    ResponderEliminar
  2. si jo també em pensava que seria molt difícil, però després de la insistència d'un devorador de donuts que conec, vaig decidir provar de fer-los i no em va costar gens, i estaven realment bons! Però m'agradaria repetir-los perquè els vaig deixar reposar poqueta estona i no van quedar inflats com els comercials, però de gust igualets!

    ResponderEliminar
  3. Jo també els vaig fer la setmana pasada i ens van agradar molt.
    Salutacions

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!