Buscar este blog

miércoles, 26 de junio de 2013

Sandvitx de verdures i formatge foooooos

M'encanten els sandvitxos en sí, qualsevol. A part del clàssic que m'apassiona, el bikini sense pernil, només formatge, sempre que menjo sandvitx fora de casa intento demanar-ne un que mai hagi tastat abans, per provar nous sabors, nous ingredients i noves textures.

Avui us presento un sandvitx fet amb les meves verdures d'estiu preferides, el carbassó i l'albergínia i una proteïna que mai em cansaria de menjar-la, el formatge. Per rematar-lo, untaré el pa amb mascarpone.......

Sin comentarios!

Ingredients:

- 2 llesques de pa de motlle integral
- Mascarpone
- Carbassó
- Albergínia
- 2 làmines de formatge tendre
- 1 culleradeta de mantega
- Oli
- Sal i pebre 


Preparació:

1. Tallem l'albergínia i el carbassó a daus i els sofregim a una paella amb una mica d'oli d'oliva, sal i pebre. Quan la verdura estigui tova i cuita ho reservem.

2. Afagem les dues llesques de pa i hi untem mascarpone a una cara. Afegim la verdura generosament i el formatge tendre. Tanquem el sandvitx amb l'altra pa de motlle i li untem mantega a una cara.

3. Ho posem a la sandvitxera fins que l'entrepà estigui al nostre gust i......

Tatxáaaan!!!! A gaudir-ne!!!
 
Aprofito l'entrada per participar al Memòries d'una cuinera d'aquest mes, que va de SaNdViTxOs!!


Boníssim per un diumenge sopar.......

Bon profiiit!!!

21 comentarios:

  1. me encanta este sandwich!!! vaya delicia!!!
    saludos

    ResponderEliminar
  2. Roser ,me encanta ,seguro que esta de muerte y ademas con verdurinas hummmm
    besinos guapa

    ResponderEliminar
  3. òndia, roser, quina bona pinta. Ideal per sopar diumenge però jo encara diria més, ideal per dinar o sopar qualsevol dia de la setmana!! ha ha ha Petons

    ResponderEliminar
  4. Roser!! quin sandvitx més original! mai l'hagués fet amb verdures, però té una pinta tan bona... =)
    Petonets

    ResponderEliminar
  5. Mmmmm quin entrepà més bo!!!! a mi també m'agraden molt els biquinis mmmmmmmmmmm que ricos nena.
    Petons, Sandra.

    ResponderEliminar
  6. La millor definició per aquest sandvitx és el formatge fooooos!!
    M'encanta Roser!!

    Petons!

    ResponderEliminar
  7. Un sandvitx de temporada, m'encanta!
    Marta

    ResponderEliminar
  8. Tenen una pinta espectacular Roser.
    Petonets

    ResponderEliminar
  9. Con una coca cola al lado, es la cena perfecta!!

    besines

    ResponderEliminar
  10. Què bona la combinació de verdures i el formatge calent, m'encanta, l'he de provar de fer ja!

    ResponderEliminar
  11. JO també sóc una fan dels sandvitxos però em menjo un com el que has preparat i després a córrer!

    ResponderEliminar
  12. a mi també m'encanten els sandvitxos, i aquest que has preparat, ideal per a un sopar d'estiu.

    ResponderEliminar
  13. Hija, qué cosa más rica, con las verduritas y ese queso fundido.
    Una cena ideal.
    Besotes.

    ResponderEliminar
  14. Quina bona pinta que tenen i a sobre més sans amb les verduretes, que bo!
    Petons!

    ResponderEliminar
  15. Que pinta tan rica tiene :) seguro que no dura un segundo en la mesa... solo hay que ver como se sale el ingrediente por fuera umh. Un besito

    Recetas de una gatita enamorada
    Estoy de sorteo!

    ResponderEliminar
  16. uala, quina pinta veure el formatge fos com surt de dins... mmm... fa venir salivera!

    ResponderEliminar
  17. Aquesta sanvitx segur m'encantaria!!! quina delícia! petons

    ResponderEliminar
  18. si que estaà fosssssssssssss sí! jajaja. Moltíssimes gràcies per participar guapetona. Petonets

    ResponderEliminar
  19. Ooohhhh, que boooooo!!! M'encanta el formatge fooooooooos! Segur que està boníssim!
    Petons!

    ResponderEliminar
  20. Qué bueno Roser y lo que haces es lo que hay que hacer, utilizar las verduras de temporada, son más baratas y están en su punto. Un besote

    ResponderEliminar
  21. Ole tu, doble de formatge! Sa i bo, nyam!
    Petons i moltíssimes gràcies per participar.

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!