Buscar este blog

lunes, 23 de octubre de 2017

Lasanya d'albergínia amb formatge

Us agraden les verdures al forn? A mi m'encanten, perquè són molt versàtils, perquè no tenen feina, perquè queden boníssimes, perquè es cuinen soles, perquè són fantàstiques!!

A mi m'encanta posar-hi albergínia, i aquesta recepta que us mostro es tot albergínia, i sense fregits.

És una versió de la italiana albergínia a la parmesana, però en aquest cas no hi he posat formatge parmesà ja que em venia de gust una altra cosa.

Ingredients (per 2-4 persones):

- 3 albergínies
- 400 g de salsa de tomàquet
- 100 g de formatge ratllat (en aquest cas era mescla de formatges per pizza)
- Oli d'oliva


Preparació:

1. Tallem les albergínies ben finetes amb l'ajuda d'una mandolina. Les posem a una safata de forn i les deixem coure uns 20 minuts a 200ºC, amb un rajolinet d'aigua i d'oli.

2. Un cop les albergínies estiguin fetes, anem a muntar el plat. A la base i posarem una mica de salsa de tomàquet, a sobre una bona capa d'albergínia, a sobre més salsa de tomàquet i formatge ratllat, i tornarem a posar una bona capa d'albergínia, de salsa de tomàquet i, finalment, cobrirem amb formatge.

3. Ho gratinem al forn uns minuts fins que el formatge es fongui i es dori.

I prou! És com una moussaka però sense carn. Hi podeu posar carn picada, pollastre, tonyina....imaginació al poder!!

És un plat molt versàtil per acompanyar-lo amb una bona amanida completa!

Bon profit!


6 comentarios:

  1. Una lasaña bien sana y apetecible.
    Bss

    ResponderEliminar
  2. Els ingredients m'agraden, es una lasanya que ve molt de gust.
    Petons.

    ResponderEliminar
  3. Roser , una lasaña diferente y super buena , ya lo creo
    besinos

    ResponderEliminar
  4. Mare meva! Quina lasanya! M'encantaria poder tastar-la!
    Petonets,
    Olga

    ResponderEliminar
  5. La berenjena es uno de mis ingredientes favoritos, las usamos mucho en casa. De esta manera nos encantan, me parece una lasaña estupenda

    Petons!!

    ResponderEliminar
  6. Que bona!!!!,amb el que m'agrada a mi l' albergínia... La faré segur!

    Ptnts
    Glòria

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!