Buscar este blog

lunes, 30 de abril de 2018

Pastís de "xocolata" i "café" per intolerants

Ja sabeu que m'agrada molt fer variacions de postres per a intolerants. En aquest cas us porto un pastís que és màgic. No conté ni gluten, ni cap tipus de sucre, ni làctics de cap mena..... De veritat que és màgic.

El vaig fer sense esperar gran cosa, sincerament, però tenia ganes de provar-lo així que em vaig posar mans a la massa. Si sou persones que us agrada molt el dolç, segurament us costarà, però si sou persones com jo, que no som molt de dolços i que us agrada experimentar, feu aquest pastís.

El vaig treure del bloc My Healthy Bites. Allà trobareu moltes receptes saludables i fàcils de fer. Jo el vaig fer una mica diferent, enlloc de fer-lo tot de xocolata el vaig fer de garrofa amb la mousse de xicoira per evitar el café. Brutal! Us animo tots a fer-lo!!

Ingredients:

PER LA BASE:

- 465 g polpa de pastanaga i taronja (la fibra del suc de la liquadora que sobra) o de pastanaga ratllada
- 100 g farina de garrofa
- 35 g farina de coco
- 25 g oli de coco
- 4 ous de gallines felices
- 100 ml llet vegetal (avena)
- pessic de sal

PER LA MOUSSE:

- 1 alvocat gran
- 10 g xicoira soluble
- 10 g farina de garrofa
- pessic d'estèvia en fulla seca
- 90 ml llet vegetal (avena)
- pessic de sal


Preparació:

1. Per fer la base, triturarem tots els ingredients i ficarem la massa dins un motlle engrassat amb oli. Ho courem al forn preescalfat a 180ºC durant uns 30 minuts. Fins que al punxar un ganivet, aquest surti net.

2. Deixarem refredar la coca completament dins al forn i, seguidament, ho introduirem a la nevera 1 hora com a mínim, perquè acabi de compactar-se.

3. Per fer la mousse, triturarem tots els ingredients i ho afegirem a la superfície de la coca un cop freda. Ho deixem refredar a la nevera.

4. A l'hora de servir-lo el podeu decorar com vulgueu. Jo ho vaig decorar amb maduixes, llavors de cànyem i trossos de xocolata pur 100%.


En podeu menjar tan com vulgueu que ni us sentarà malament ni us engreixarà! És un pastís màgic i nutricionalment de 10!!

Animeu-vos i m'expliqueu!

Bon profit!


6 comentarios:

  1. Si ems guiem per la mirada el pastís es veu molt bo, original pels seus ingredients.
    Petons.

    ResponderEliminar
  2. Soy de los que le gusta mucho el dulce, pero también soy de los que nunca dicen que no a un buen trozo de pastel y este entra por los ojos nada más verlo

    Petons!!

    ResponderEliminar
  3. Super bueno y con ganas de comerlo.
    Bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  4. Roser , un pastel de lo mas atractivo a la vista , asi que al gusto me imagino que exquisito
    besinos

    ResponderEliminar
  5. Caram...ningú ho diria que és tan apte per a diferents intoleràncies. Té un aspecte mmmmmmmmm
    Ptnts
    Glòria

    ResponderEliminar

GRACIES PEL TEU COMENTARI!!